2013. december 22., vasárnap

Chapter 07. Date. (+18)

~Niall James Horan~


Egyre nagyobb káoszok vannak ebben a házban. Nem gondoltam volna, hogy abból a csapatból ami annyira jó volt, de minden szörnyű.  Hiányzik Lena és a boldogság.. Az, hogy Dan és Liam elmentek együtt nem tudni hová még nagyobb veszekedést indított. Bár én örülök, hogy így elmentek hisz olyan kis aranyosak együtt. 
- Miért számít annyira, hogy két barát elmentek? - kérdezte Gemma.
- Te csak fogd be és tanulgass, hát ha okosabb leszel. - mondta Sophia.
- Én megértem, hogy félsz, hogy elveszítheted hamar Liam-et, de ez túlzás. ja és ne beszélj így Gemma-val, inkább ülj le a seggedre és várd a barátodat. - mondta idegesen Hazza.
- Ez már tényleg sok lesz. - mondta Perrie is.
- Elmehetek végre Sophia??  - kérdeztem a lányt ugyanis mindenkit itt tart ameddig Liam-ék haza nem jönnek.
- Nem. - mondta.
- Jó tudod mit?? Leszarom a bajodat, leszarok mindent!! És meg is érdemelnéd ha szakítana veled Liam! Csak a saját kapcsolatodra tudsz figyelni, de hogy másoknak sikerüljön az téged hidegen hagy! - mondtam és ekkor lépett be nevetve Dan és Liam de nekik is lefagyott az arcukról a mosoly. Sophia elmosolyodott, na erre viszont kíváncsi vagyok, hogy mi lesz, meg itt maradok erősítésnek.
- Merre jártatok? - kérdezte Sophia.
- Elmentünk az orvoshoz. Van egy donor, szóval jövőhét Kedden műtét. - mondta Liam a jó hírt. Mindenki mosolygott csak a barátnője nem.
- Remek, és még valami? - kérdezte felhúzott szemöldökkel Sophia.
- Csak ennyit kap, hogy "Remek."? Te nem vagy normális, a barátod, örülhetnél neki. És mondjuk a helyett, hogy itatnád piákkal segíthetnél neki! - kelt ki magából Dan és én teljesen egyet értek vele. 
- Igaza van Dan-nek. nem érdemled meg Liam-et, ja és ha még egyszer bármelyik lánynak a fejéhez vágod a hülyeségeidet akkor nem állok jót magamért. - mondtam majd felkaptam a kabátom, adtam egy puszit Dan-nek és mentem a parkba. Most Lena büszke lenne rám. Láttam, hogy a találkozó partnerem épp menni készült ezért futásnak eredtem.
- Lexi várj! Sajnálom.  - mondtam miután utolértem.
- Átvertél Niall. - mondta.
- Nem, csak van egy őrült a lakásban és nem hagyott eljönni. - mondtam.
- Aha. - mondta felhúzott szemöldökkel.
- Liam barátnője. Sajnálom! - mondtam.
- Ezt már mondtad.
- Hagy kárpótoljalak. - mosolyogtam. Láttam, hogy tétovázik de belement. Kézen fogtam majd elkezdtem rohanni.
- Niall, hova megyünk? - nevetett.
- Titok. - fordultam felé. Futottunk addig ameddig pirosat nem kaptunk így nem tudtunk átmenni az utca másik felébe. Kis várakozás után újra futottunk majd lelassítottam egy kicsit.
- Most miért álltunk meg? - kérdezte Lexi. Ekkor megnézte, hogy hol vagyunk. - Aha, szóval éhes vagy. - nevetett.
- Bemegyünk? Kérlek. - könyörögtem kiskutya szemekkel.
- Menjünk. - mosolygott aranyosan. Adtam egy puszi neki majd kinyitottam előtte az ajtót utána én is bementem.
- Mit kérsz? - kérdeztem.
- Salátát. - mondta. Tudtam, hogy ezt mondja, mindig salátát eszik.
- Ülj le valahova. - pusziltam meg a feje tetejét. Mikor sorra kerültem elmondtam mit kérünk. Hamar odaadták, fizettem majd megkerestem Lexi-t. Mikor megtaláltam mosolyogva indultam el felé. Leültem vele szembe és vártam, hogy a telefonja helyett a szemembe nézzen. Hamar meg is történt. A gyönyörű szép kék szemei az enyémbe fúródtak, csillogtak ahogyan mosolygott ami engem is arra késztetett. Ezt a csodálatos pillanatot a hasam morgása zavarta meg.
- Akkor jó étvágyat. - nevetett. Elkezdtünk enni. Hamar befaltam mindent és ő is megette a salátáját majd az enyémből csipegetett egy kicsit még. Miután ettünk kézen fogva sétáltunk a  végleges célhoz, a jégpályához. - Most komoly? - mosolygott.
- Teljesen komoly. - mondtam. Tudtam, hogy örülni fog neki ezért is hoztam ide. - Hányas kori kell? - kérdeztem
- 38-as. - mosolygott.
- Pici lábú. - néztem rá és nekem is mosolyognom kellett.
- Pedig te vagy a manó és kell vagy 45-ös neked. - nevetett.
- Csak 42. - mondtam miközben a  sorban álltunk. Itt is hamar sorra kerültünk kikértem a korcsolyákat és mivel a  végén kell csak fizetni ezért mentünk is felvenni. Egy kicsit bénáztunk  járással. Kicsit elbénáztunk a jégig amin jót nevettünk. Kézen fogtam és elindultunk körbe-körbe. Én mint a béna manó el is estem így magamra rántva őt. - Könnyű vagy. - mondtam röhögés közben.
- Te pedig béna. - nevetett. Nagy nehezen felálltunk, annyira elvesztem a szemeibe, egyre többet kezdek érezni iránta így az egyik gyenge pillanatomba megcsókoltam. Egyből engedte a nyelvemnek a bejutást így felfedezhettem a száját. Levegő hiányába váltunk el. Piros volt az arca, csak azt nem tudom, hogy miért. Csak fázik vagy elpirult? Nem is érdekelt. Tökéletes volt ez a pillanat. Újra elindultunk majd egy negyed óra múlva lejöttünk a jégről. Kifizettem a bérlést majd elindultunk.
- Át jössz hozzánk? - kérdeztem.
- Nem tudom. - mondta.
- Remek akkor irány hozzánk. - mosolyogtam.
- Jó menjünk, de hazaviszel majd. - mondta.
- Ez természetes. - pusziltam bele hajába. hamar hazaértünk. Nagyon remélem, hogy már nincs az a feszültség mint akkor amikor eljöttem. 
- Hölgyem. - nyitottam ki előtte az ajtót.
- Köszönöm, Uram. - mosolygott majd bement és egyből szétnézett.
- Ó, hello srácok ugye nincs itt Sophia? - kérdeztem.
- Fent van. - mondta Harry.
- De ki a kis barátnőd? - kérdezte Perrie húzogatva a szemöldökét.
- Lexi. - mondtam mosolyogva és levettem róla a kabátját. Én is levetkőztem.
- Alexandra Corner, de csak Lexi. - mosolygott majd kezet fogott az ott jelenlévő barátaimmal.
- Együtt vagytok? - kérdezte Harry.
- Ne avatkozz bele a magánéletükbe. - mondta Gemma egyből. Próbáltam megszólalni de úgy látom ebből testvér veszekedés lesz.
- Én csak megkérdeztem.. Aj nem gondoltam volna, hogy ilyen leszel, lazulj. - mondta Hazz a nővérének.
- Szóval menjek haza? - kérdezte Gem.
- Ne!! Maradj! Tudod milyen az öcséd.. Légyszíves. - mosolyogtam rá. Igazából nagyon megszerettem Gemma-t ebben a pár napban és szerintem idevaló. Csak amolyan "Mi van?" fejjel nézett engem majd elröhögte magát.
- Nem megyek haza, nyugi. Eszembe sincs. - az utolsó mondatot suttogta.
- Ez az! Na akkor mi felmegyünk. - mondtam és elindultam amikor észrevettem, hogy Lexi nem jön utánam. Visszadugtam a  fejem a nappaliba és láttam, hogy Perrie-vel és Gem-mel jót nevetgélnek. Sóhajtottam egy nagyot majd leültem Zayn mellé. - Danielle? - kérdeztem.
- Lena-val beszélget skype-on. - mondta Harry.
- Uu akkor mindjárt jövök. - mondtam és megkerestem Dan-t aki a konyhába ült. Leültem mellé és belemosolyogtam a  kamerába.
- Szia Niall. - mosolygott Lena.
- Szia. Jól vagy?? - kérdeztem.
- Jobban. - mosolygott. Közben szinte már mindenki a konyhában volt.
- Épp most meséltem Lena-nak, hogy kiálltál mellettem vagyis mellettünk. - mosolygott Dan.
- Igen és nagyon büszke vagyok rád Nialler!! Tudtam, hogy egy kicsit is szereted Dani-t. - mosolygott legjobb barátom.
- Hát erre nem tudok mit mondani. - mondtam az igazat.
- Nem is kell. - mondta Dani majd elnevette magát.
- Valamikor elmennék London-ba hozzátok egy hosszú hétvégén vagy pedig tavaszi szünetbe. Már hiányoztok és megakarlak titeket ölelgetni. - mesélte Lena mikor észrevettem, hogy Louis előttünk felfigyelt erre.
- De várom már! és ha elmesélem Perrie-nek akkor sikítozva fogja várni azt a napot. nagyon hiányzol. - mondta Dan.
- Igen. - nevetett, gondolom belegondolt ahogy őrült barátnője sikítozva várja őt. - Tényleg most milyen színű a haja? - kérdeztem.
- Lila. - mondtuk egyszerre.
- Na arra kíváncsi vagyok. - mosolygott. 
- Jó látni, hogy ennyit mosolyogsz! Valami történt? - kérdeztem.
- Hát.. holnap randim lesz. - mondta Lena mire leesett az állunk. mindenki csöndbe maradt aki itt volt a konyhába. Louis felállt és a müzlijét beledobta a mosogatóba majd elrontott. - Valami rosszat mondtam? Olyan csönd lett.. Itt vagytok még? - kérdezte Lena.
- De kivel? - kérdezte Dan.
- Hát majd mesélek. Most megyek mert még tanulnom is kell. Puszilok mindenkit. Sziasztok! - mondta Lena és már ki is lépett.
- Hogy lehet, hogy az egyik pillanatról a másikra egyből randizik? - kérdeztem.
- Nem tudom, de féltem. - mondta Dan.
- Nem csak te. - mondtam. - Na gyere menjünk ki a többiekhez. - mondtam.
- Amúgy, Louis....
- Igen tudom... - gondoltam mit akart mondani. Kimentünk a nappaliba ahol a lányok jól elhülyéskedtek.
- Niall!! Becsüld meg őt! Értékes lány! - mondta Perrie és Gemma bólogatott hozzá.
- Ő kicsoda?? - kíváncsiskodott Dan.
- Szia! Alexandra Corner, de hívj csak Lexi-nek. - mosolygott mire én is elmosolyodtam. Minden mozzanatát végig figyeltem.
- Danielle Peazer, de csak Dani. - fogtak kezet.
- Megkérdezhetem, hogy ki a barátod vagy rokonod? - kérdezte Lexi.
- Hát.. én csak barát vagyok... és ha belegondolok, fogalmam sincs mit keresek itt és miért itt lakom . - mondta Dan.
- Ne hülyéskedj. Szeretünk!!  - borult a nyakába Perrie.
- Értem. Örülök, hogy megismerhetem Niall barátait. - mosolygott Lexi.
- Addig örülj amíg nyugi van. - mondta Zayn és megcsikizte Perrie-t aki sikítozva esett az ölébe.
- Ah gyerekek, fúj! Ne mellettem dugjátok meg egymást!!! - mondta Harry és átült a kanapé másik oldalára.
- Na felmegyünk Lexi? - álltam mellé és belepusziltam ismét a hajába.
- Ühüm. - mondta cukin.
- Jujj de édesek!! - vinnyogott Gemma.
- Ne.. Te is átvetted Perrie és Dan hülyeségét? - kérdezte nevetve Harry. Nem nagyon érdekelt már a  veszekedésük. Elköszöntünk majd felmentünk.
- Itt alszol? - kérdeztem.
- Azt mondtad hazaviszel. - mondta.
- Remek, akkor ott aludhatok? - fogtam meg az arcát.
- Te nagyon velem akarsz aludni. - nevetett amin én is elmosolyodtam.
- Na.. akkor te alszol itt vagy én nálatok? - kérdeztem huncutul.
- Hát... Akkor én alszok itt. Apa lehet elővenné a puskát ha beállítanék veled. - mondta.
- Imádlak. - kaptam egyből az ajkai után.
- Adsz ruhát meg törülközőt? - kérdezte megszakítva ezzel csókunkat.
- Héé!! Még falatoztam volna.. Amúgy igen. - mondtam és leraktam az ágyra a törülközőt majd vettem elő neki egy pólót.
- Kérj valamelyik csajtól fehérneműt. - mondtam neki. Ő bólintott majd kiment a szobámból. Egy negyed óra múlva jött vissza. - Jól áll a pólóm. -mondtam neki.
- Lehet megtartom. - feküdt be mellém az ágyba. Elkezdtük nézni a tv-ét de mind a ketten elaludtunk rajta.

~Zayn Jawadd Malik~



Perrie elment adni Lexi-nek fehérneműt én meg addig egyedül maradtam a konyhába. Hamar vissza ért, de volt időm legalább gondolkozni. Öntöttem magunknak vörösbort ami Perrie kedvence.
- Egészségünkre. - mosolyogtam.
- Igyunk ránk. - mondta. Ezt nem értem hiszen hivatalosan még nem is járunk. Koccintottunk majd mind a ketten beleittunk a pohárba. - Hihetetlen, hogy nem rég még megöltelek volna.. Kezdtem feladni a reményt. - mondta Pezz.
- Figyelj. Mit szólnál egy második randihoz? - kérdeztem tőle.
- Benne vagyok. - mosolygott. Nem tudom, hogy bírtuk ki idáig veszekedéssel. Kellemes érzés fog el amikor látom, hogy mosolyog. Még megittuk azt az egy üveg bort majd elindultunk a szobánk felé. Adtam neki egy puszit a homlokára majd bementem szobámba. Elmentem lefürödni majd bebújtam a jó meleg ágyamba. Nagyon nehezen aludtam el és nem tudom hogy miért. Szörnyű napnak indult a mai de tökéletes lett..
Fáradtan keltem és amikor megnéztem az órámat egyből kipattant a szemem. fél 11 volt így gyorsan kipattantam majd lementem, hogy egyek valamit de amikor megláttam azt ami a kanapénál történt egyből arra gondoltam, hogy majd ebédelek inkább. Leültem haverom mellé a kanapéra és csak néztem.
- Tovább lépett. - mondta.
- Tudtad, hogy egyszer tovább fog! Már ő sem naiv. Amúgy is, neked ott van Eleanor akkor miért érdekel ez? - kérdeztem Tommo-t.
- Mert szeretem és igen is érdekel, hogy kivel van! És ha baja esik? Ha a srác drogos? Miért engedtem el?? - kérdezte a végét lehet, hogy tőlem, de inkább magától.
- Úgy tudom, hogy jönni fog valamikor. Beszélj vele. - javasoltam.
- Ha szóba áll velem vagy akar e látni egyáltalán. - mondta.
- Légy pozitív. - mondtam.
- Úgy mint te? - célzott Perrie-re aki most jött ki a konyhából.
- Igen. - mosolyodtam rá a lányra.
- Mi legyen az ebéd fiúk?? Milánói, pizza vagy gyros? - kérdezte Perrie beleülve az ölembe és adott egy puszit.
- Aranyosak vagytok. - mosolygott Lou.
- Pedig nem vagyunk együtt. - mondta Pezz.
- Még.. - suttogtam.
- Legyen gyros. - mondta Louis.
- Ja azt én is ennék. - mondtam eltűnődve.
- Remek akkor Elmegyünk Dan-nel és Gemma-val a boltba és veszünk húst meg zöldségeket. - mondta Perrie.
- Vigyázz magadra! Persze a lányok is. - mondtam.
- Rendben! Aztán ha baj van hívlak. - mosolygott.
- Ne azért hívj mert baj van. -mondtam és megöleltem.
- Bocsi srácok de én ezt nem bírom nézni akármilyen aranyosak is vagytok. - mondta Lou és elment. Nem nevettünk inkább komolyan vettük. Perrie kiszállt az ölemből majd felment szólni a lányoknak. Mikor elmentek Lou visszajött és elkezdtünk PS-ezni ezt is csak akkor hagytuk abba amikor a lányok bejelentették, hogy kész az ebéd mire Niall egyből itt termett utána Lexi jött le a fejét csóválva. Bevallom már én is nagyon éhes voltam így le is ültem az asztalhoz. Mindenki elfoglalta a helyét majd a lányok kihozták főztjüket. Mindenki telepakolta a tányérját majd ettünk is.
Miután mindenki elment a dolgára Perrie elkezdett mosogatni. én segítettem neki azzal, hogy odavittem neki a koszos tányérokat. Mikor mindennel készen lettem mögé álltam.
- Délután 3-ra legyél kész. Nem kell kiöltözni, kényelmes legyen. - suttogtam a fülébe majd egy puszit adtam neki. Felmentem a  szobámba majd ledőltem kicsit pihenni meg néztem a tévét. Fél háromkor elindultam felkészülni, gyorsan letusoltam majd beállítottam hajam. Felöltöztem és befújtam magam kedvenc illatommal, bár sajnos Perrie nem érzi a betegsége miatt. Lementem a garázsba, hogy kiálljak az autómmal. 1 percet sem kellett várnom mert Perrie tökéletesen pontos volt. Egy puszival köszöntünk egymásnak majd kinyitottam neki a kocsiajtót, gyorsan megkerültem utána és én is beültem.
- Ezt vedd fel légyszíves. - adtam neki a szemkötőt.
- Ne már! Már így is nagyon kíváncsi vagyok. - nyavalygott de felvette. Az út közben sokat beszélgettünk így hamar odaértünk. Segítettem neki kiszállni az autóból és eljutni a célig. Háttal fordítottam a meglepetésnek. Levettem róla ő meg mosolyogva várta, hogy mit lát. Szét nézett aztán megfordult és meglátta a kezembe lévő egy szál vörös rózsát.
- Zayn. - pirult el és megölelt. - De mit keresünk itt? - kérdezte.
- Csak gyere. - nyújtottam a kezem amit ő elfogadott. Felsétáltunk a hajóra amit kibéreltem. Köszöntünk a kapitánynak majd besétáltunk a fedett részbe ahol nagyon jó meleg volt. Levetkőztünk majd leültünk a kanapé szerűségre. Kibontottam a pezsgőt, öntöttem magunknak majd koccintottunk. Beszélgettünk a gyerekkorunkról majd a mostaniról. 
- Perrie.. - ennyit tudta kinyögni. Félek.
- Mondd. - mosolygott rám.
- Én.. Szeretlek. Kérlek légy a barátnőm. - néztem rá bociszemmel.
- Igen Zayn. - mondta mosolyogva. Én közelebb mentem hozzá majd megcsókoltam. Ő habozás nélkül visszacsókolt. Puha ajkai kihozták belőlem az összes érzelmet, rájöttem, hogy én ezt a lányt nem akarom elveszíteni hisz fontos nekem. Levegő hiányában váltunk el egymástól de én mohón újra az ajkai után kaptam. Magára húzott a kanapén így fölötte feküdtem. 
- Akarlak. - suttogta csókunkba majd most ő tapadt az én ajkaimra. Én is akartam őt már nagyon rég óta így nem kellett kétszer kérnie. Levettem a felsőjét majd az enyémet is. Letértem a  nyakára amit csókolgattam, szívtam, haraptam és minden más amit tudtam csinálni. Lehúztam róla a nadrágját így fehérneműben feküdt alattam. Megsimogattam az arcát majd újra megcsókoltam ekkor már a kezemmel kezdtem el kényeztetni bugyin keresztül. Nem vártam sokat mert amikor éreztem hogy eléggé benedvesedett akkor benyúltam a tangája alá és feldugtam neki két ujjamat amit egy kisebb nyögéssel jelzett, hogy tetszik amit csinálok. Elkezdtem pumpálni miközben levettem a melltartóját és számmal pedig a melleit kényeztettem.
- Zayn !! Nem az ujjadtól akarok elmenni. - mondta mérgesen barátnőm. Vettem a célzást így kihúztam az ujjaimat belőle majd levettem bugyiját. - Van nálad óvszer? - kérdezte. Én bólintottam majd előkotortam a nadrág zsebemből amit már levettem gyorsan felhúztam majd újra Perrie felé fordultam és megcsókoltam közben felnyomtam neki a férfiasságomat. Egyből gyorsabb tempóra váltottam amiket hangos nyögéssel köszönt meg. Pár perc múlva Perrie sikította a nevem jelezve, hogy elfog menni és amint megtette fordított a helyzetünkön. Most ő került felülre amit őszintén nem nagyon bántam. Gondosan eltávolította rólam a gumit majd elkezdett kézzel kényeztetni miközben az alhasam puszilgatta. Megőrjített ezekkel végül lassan bekapta. Elkezdett lassan szopni és én már nem bírtam, a csípőmet gyorsan fel le mozgatva, hogy könnyítsek magamon de ő lefogta azt és a körmeit a medencémbe mélyítette ezzel elérte, hogy ő irányítson. Lassan fokozatosan gyorsult csak amitől nagyon kiakadtam a fejem szerintem tiszta vörös volt, de végül elkezdte azt a tempót amit én akartam így hamar beleélveztem a szájéba amit ő lenyelt majd rám feküdt.
- Köszönöm. -mondta.
- Ugyan mit? - mondtam kifáradva.
- Mindent. Szeretlek Zayn. - suttogta és adott egy puszit a hasamra.
- Én is téged Perrie. - mondtam majd elaludtunk.

2 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon tetszik a blogod, mar a kezdetek ota olvasom. Csak annyi zavar,hogy olyan szemelyek szemszoget is beleirod, ami nem tartozik az alapsztorihoz. Eleg lenne csak a Lena es Louis szemszogebol irni.

    VálaszTörlés
  2. Szia! Köszönöm :):) Azert van mert igazából ez a történet a 3 lányról szól (Lena, Dan, Perrie) a többiek mint Niall, Liam, Zayn hozzá tartoznak es Gemma, Harry, Eleanor, Sophia csak mellékesen írom, hogy tudjátok ők mit gondolnak és szerintem ha csak Lena és Louis szemszögéből írnám akkor hamar véget érne a történet. :) de már igyekszem többször az ő szemszögükből írni! :)

    VálaszTörlés